Nieuwe website, in samenwerking met VoetbalAssist

10 januari 2021 11:45

Met gepaste trots presenteren we onze nieuwe website. De website is ontwikkeld in samenwerking met VoetbalAssist. We hebben gekozen voor een stukje maatwerk om onze wensen voor communicatie mogelijk te maken. We zijn zeer content met het resultaat.

Na een uitgebreid onderzoek welk multimediapakket het beste past bij onze wensen, hebben we begin 2020 gekozen voor VoetbalAssist. Met de totaaloplossing van VoetbalAssist kunnen we de komende jaren onze communicatie verder verbeteren. Het eerste zichtbare resultaat is onze geheel vernieuwde website, waarbij we gekozen hebben voor een stukje maatwerk. We vinden onze website een belangrijk communicatiemiddel en daar hebben we ook een websitevisie over.

Naast de website lanceren we binnenkort ook onze allereerste clubapp en gaan we plannen uitwerken om meer met beeldschermpresentatie te doen in ons clubgebouw. Verder heeft de totaaloplossing van VoetbalAssist mogelijkheden om de nieuwsbrief in onder te brengen en gerichter te communiceren naar de verschillende werkgroepen en vrijwilligers.

We willen de medewerkers van VoetbalAssist bedanken voor de plezierige samenwerking de afgelopen maanden en hopen op een langdurige samenwerking.

Omdat een website nooit af is weten wij dat het een illusie is dat alles tot in detail klopt. Zie jij ergens een foutje, ontbreekt er informatie, klopt een link niet of heb je andere vragen over de website. Stuur een mail naar [email protected]. Uiteraard mag je ook gewoon je mening over de website geven. Alvast bedankt.