Voormalig (kader)lid Luc Bruijnen overleden

7 april 2023 19:15

IN MEMORIAM

Met ongeloof en droefheid hebben wij kennisgenomen van het plotseling en veel te vroeg, op 53-jarige leeftijd, overlijden van ons voormalig (kader)lid Luc Bruijnen.

Bruijnen_Luc.jpgLuc was vrijwel zijn hele jeugd vanaf de D-jeugd tot en met de A1 actief voetballer bij VV Baarlo. Om studiereden is hij daarna noodgedwongen gestopt met zijn actieve carrière als speler. Wegens een chronische enkelblessure lukte het later ook niet meer om het voetbal als speler weer op te pakken. Van 1995 tot 1997 keerde hij wel weer terug bij de club als vaste verzorger bij de selectie dat toen onder leiding stond van trainer Bram Hoogveld. Hoogtepunt was de promotie van Baarlo 1 naar de 3e klasse in 1997 na het in de nacompetitie met 1-0 gewonnen promotieduel tegen RKDSO in Velden. Verder is Luc nog niet zo lang geleden actief geweest als jeugdleider/begeleider bij het meisjesteam van zijn dochter Lisa.

Zaterdag 8 april werd op Château de Raay op indrukwekkende wijze en met na afloop een lange erehaag afscheid genomen van Luc, een sympathiek, humorvol, sociaal, behulpzaam en betrokken persoon in alles wat hij aanpakte.

Luc, bedankt voor wat je voor onze club hebt betekend. Je blijft voortleven in onze herinnering.

Wij wensen zijn echtgenote Cécile, zijn kinderen Kim en Lisa, ouders en schoonouders en aanverwante familie veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo

Overlijdensbericht: