Meidenmixtoernooi 3 mei, in samenwerking met VV Helden en MVC'19

6 april 2023 9:45

Op woensdag 3 mei organiseren we een meidenmixtoernooi, in samenwerking met VV Helden en MVC'19. Tijdens dit toernooi spelen meiden in de leeftijd van 5 t/m 15 jaar wedstrijdjes op kleine veldjes. De meiden worden gemixt, zodat verschillende leeftijden bij elkaar in een team komen (5 - 10 jaar en 11- 15 jaar). Alle meiden zijn welkom om deel te nemen, je hoeft geen lid te zijn van één van de verenigingen. Sterker nog, ook als je nu nog helemaal geen lid bent van een vereniging kun je deelnemen aan dit leuke event.

Locatie en tijd

Het mixtoernooi zal plaatsvinden in Helden, sportpak Kerkeböske (VV Helden).
Tijdstip vanaf 10.00 uur tot ongeveer 13.00 uur.

Meld je aan voor 26 april via: