Uit de bestuurskamer, 14-03-2022

15 maart 2023 14:00

Weer een nieuwe editie van de rubriek ‘Uit de bestuurskamer’. In deze editie veel verschillende onderwerpen die besproken zijn en waar we jullie graag even kort een update over willen geven.

Uitstel verbouwing keuken

De plannen voor een nieuwe keuken zijn gemaakt en de keuzes hoe de keuken eruit moet komen te zien ook. Maar door onvoorziene omstandigheden zijn we genoodzaakt de verbouwing van de keuken uit te stellen. Zodra dit project weer opgepakt wordt communiceren we hierover.

Overkapping

Naast de verbouwing van de keuken staat het realiseren van een overkapping ook al lang op ons verlanglijstje. Omdat de verbouwing van de keuken is uitgesteld hebben het project 'overkapping' naar voren geschoven. We willen hier nu snel voortgang boeken en dit jaar nog de overkapping realiseren. We houden jullie op de hoogte.

Seizoen 2023-2024

Hoewel het lopende seizoen nu op zijn hoogtepunt is moet er ook weer vooruit gekeken worden naar volgend seizoen. De seniorenteams hebben inmiddels al een evaluatieformulier ontvangen, de jeugdteams ontvangen dit formulier in de week voor Pasen. Met de evaluatieformulieren gaan de commissies uiteindelijk aan de slag om de teams voor volgend seizoen samen te stellen. Verzoek aan iedereen om dit formulier dan ook snel in te vullen als je het ontvangt.

Vrijwilligersavond

Zaterdag 25 maart houden we weer onze jaarlijkse vrijwilligersavond. Alle vrijwilligers hebben een mail ontvangen met het verzoek zich aan te melden in verband met het inkopen van eten. Aan alle vrijwilligers die het formulier nog niet ingevuld hebben het verzoek dit snel te doen, ook als je die avond niet komt. Heb je geen mail ontvangen met het formulier? Stuur dan een mail naar [email protected] en we sturen je het aanmeldformulier nog een keer.

Brainstorm input etentje

Tijdens het etentje met de werkgroepen en commissies bij Centraal Baarlo hebben we ideeën opgehaald in de vorm van 'geeltjes'. We zijn nog even zoekende hoe we de input het beste kunnen terugkoppelen aan iedereen, daar komen we nog op terug.

Trainersbijeenkomst met Fortuna Sittard

Zoals eerder bekend gemaakt zijn we een samenwerking gestart met de Fortuna Sittard Academy. Ergens in de maand mei wordt er een avond gepland voor alle trainers/leiders van zowel onze junioren als senioren om de samenwerking toe te lichten, waarbij Fortuna Sittard zelf meer uitleg geeft. Een datum wordt binnenkort vastgelegd en dan worden alle trainers/leiders uitgenodigd. De bijeenkomst staat dan vooral in het teken van kennismaking met Fortuna Sittard en meedenken hoe we de samenwerking vorm kunnen geven. Want ideeën zijn dan zeer welkom.

Facelift bestuurskamer en jeugdhonk

Inmiddels zijn we gestart met de bestuurskamer en het jeugdhonk te voorzien van een 'facelift'. We hebben gekozen voor een 'low-budget makeover'. In de bestuurskamer willen we weer met trots gasten kunnen ontvangen en in het jeugdhonk kunnen trainers straks weer wedstrijdbesprekingen houden. Via social media zien jullie de voortgang binnenkort wel voorbij komen.

Verschoontafel voor baby's

Onlangs hebben we de vraag gekregen om op het invalidetoilet een verschoontafel te plaatsen voor baby’s. Dit vonden we een goed idee en we hebben gelijk actie ondernomen. Arno vd Eertwegh heeft er al voor gezorgd dat er een mooie verschoontafel op het invalidetoilet hangt. Dus baby’s kunnen daar nu verschoond worden.

Jubilea: 100 jaar VV Baarlo / 50 jaar vrouwenvoetbal

Het lijkt nog ver weg, maar het wordt langzaamaan tijd om plannen te maken voor 2 jubilea. Allereerst 50 jaar vrouwenvoetbal bij VV Baarlo. Op 9 november 2026 is het 50 jaar geleden dat het vrouwenvoetbal is gestart bij VV Baarlo. Daar willen we graag aandacht aan besteden. Wil jij meedenken over passende activiteiten/evenementen? Stuur een mail naar [email protected].

En dan het 100-jarig jubileum van de club, dat gaan we natuurlijk groots vieren. Op 1 april 2027 is het precies 100 jaar geleden dat de club is opgericht. Heb jij goeie ideeën voor activiteiten/feestjes? Meld je dan snel aan voor het Jubileumcommitee, stuur een mail naar [email protected]. We kunnen wel de nodige hulp gebruiken, dus twijfel niet en meld je aan!

Heb jij zaken die je aan het bestuur voor wil leggen om tijdens een bestuursvergadering te bespreken? Stuur een mail naar [email protected]. We geven je altijd een terugkoppeling wanneer je vraag besproken is.