JO10-1 gepromoveerd naar de hoofdklasse

13 maart 2023 9:00

Met een 6-0 overwinning tegen de Venlosche Boys hebben de jongens van JO10-1 de 3e fase in het jeugdvoetbal als nummer 1 afgesloten. Na eerdere overwinningen tegen Blerick, RKMSV en Deurne was een gelijkspel voldoende om de 1e plek te behouden en daarmee promotie naar de hoofdklasse te bereiken.

Ook winst op De Boys

Zowel trainers als spelers waren erop gebrand om ook de laatste wedstrijd van deze fase te winnen. Na een afwachtend begin, waarbij Venlosche Boys vooral fysieke strijd leverde, opende Baarlo de score. Na de eerste goal kwam er meer rust in het spel en werd er zeer verzorgd voetbal gespeeld. De eindscore had zeker nog wat hoger mogen zijn. Een knappe prestatie van onze jongens!

Indeling

Omdat afgelopen zaterdag de wedstrijden afgelast waren start JO10-1 komende zaterdag het avondtuur in de hoofdklasse. Bekijk de indeling en het volledige speelprogramma van het team in fase 4 op de teampagina van JO10-1.

Wij wensen spelers en leiders/trainers heel veel succes, maar vooral veel plezier.

JO10-1.png