VV Baarlo gastheer KNVB workshop 'Meer vrouwen in voetbal'

16 december 2022 23:30

Op dinsdag 28 februari zijn we gastheer voor een workshop van de KNVB, met als onderwerp 'Meer vrouwen in voetbal'. De workshop is bedoeld voor leden van alle verenigingen in de regio die zich willen inzetten voor meer vrouwen in voetbal(technische) functies.

Meer vrouwen in voetbal, zowel als speelster als in een technische functie, is een thema dat hoog op de agenda staat bij ING en de KNVB. Gelukkig willen ook steeds meer verenigingen zich hier actief voor inzetten. Om verenigingen verder op weg te helpen, organiseren we workshops in het kader van vrouwen in voetbaltechnische functies, zoals (assistent-)trainer, coach, Hoofd Opleiding, technisch commissielid of bestuurder.

De workshop is bedoeld voor Hoofden Opleiding, bestuurders, coördinatoren en andere betrokkenen die zich willen inzetten voor meer vrouwen in voetbal(technische functies).

Wij nodigen onze collegaverenigingen uit om deel te nemen aan deze workshop.

• Datum: dinsdag 28 februari
  • Start: 19.00 uur
  • Eind: rond 21.00 uur
Meld je nu aan via https://www.knvb.nl/info/60133/event-clubs/97/bijeenkomst.