VV Baarlo en hoofdtrainer Tim Nabben verlengen opnieuw de samenwerking

14 december 2022 16:00

De verbintenis met hoofdtrainer Tim Nabben, inmiddels bezig aan z'n 3e seizoen bij VV Baarlo, is onlangs in onderling overleg nogmaals met minimaal twee seizoenen verlengd.

Tim_Nabben-trainer_VV_Baarlo-001.JPGDe samenwerking verloopt wederzijds nog immer naar volle tevredenheid. Vanuit zowel de spelersgroep als het bestuur is er veel vertrouwen in de trainer en mens Tim. Recent werd deze verlenging van de overeenkomst namens bestuur en vereniging definitief beklonken.

Met het oog op de toekomst zal er de komende jaren verder verjongd moeten gaan worden binnen de selectie. Tim heeft de afgelopen jaren aangetoond dat hij jeugdig talent de kans geeft en hiermee bouwt aan het fundament voor de toekomst. Wij als vereniging zijn er daarom van overtuigd dat Tim de juiste persoon is om dit proces verder vorm te geven en hem daarvoor ook de tijd te gunnen.

We wensen hem, samen met zijn technisch staf, veel succes hierbij én natuurlijk weer het nodige succes en plezier dit seizoen en in de seizoenen die eraan staan te komen.

Bron: Het Bestuur