Herbestemming tenue, Duayaw Nkwanta, Ghana

11 november 2022 7:30

Met dank aan Liset van der Vegt, moeder van jeugdspeler Thomas Joosten (JO12-1), heeft het tenue van Dehcos een herbestemming gekregen in Duayaw Nkwanta, Ghana. Het tenue wordt nu gedragen door het St. John of God Hospital soccer team. Naast de mooie photo kregen we ook een bedankbrief uit Ghana.

Stichting Vrienden van Ghana

Na onze oproep om oude tenues een herbestemming te geven kregen we begin februari van dit jaar een mail van Liset van de Vegt.

"Hallo,

Met veel enthousiasme lazen we de oproep voor een goede bestemming voor de oude sets teamshirts. Wij doen al jaren vrijwilligerswerk in Ghana (www.helpcharles.nl). Volgende week vrijdag vertrekt er weer een container met hulp goederen. Het zou ontzettend leuk zijn als we daar nog een of meerdere sets bij in kunnen stoppen. In mei reizen mijn ouders af naar Ghana om de container te openen en zij kunnen de shirts dan zelf uitdelen, foto's maken en deze uiteraard met jullie delen.
We horen graag of we er mensen in Ghana blij mee mogen maken!

Groetjes Liset van der Vegt,
Mama van Thomas Joosten, speler JO 11-1"

St. John of God Hospital soccer team

De shirts hebben een herbestemming gekregen bij de voetbalteams van het St. John of God Hospital. Naast de foto kregen we vanuit Ghana ook een mooie bedankbrief. Wij wensen de spelers/speelsters in Ghana heel veel succes en hopen in de toekomst nog eens van ze te horen.

Teamfoto_St_John_of_God_hospital_soccer_team.jpg

Bedankbrief_St_John_of_God_Hospital.jpg