VV Baarlo en WG Fondsenwerving dankt sponsoren voor steun en vertrouwen

31 december 2021 11:15

De WG Fondsenwerving doet dat in woord, daad en beeld namens bestuur en de leden. De leden van de werkgroep hebben in de afgelopen weken alle sponsoren bezocht en een attentie gebracht. Als dank voor de steun in de afgelopen 2 'coronajaren'.  Laten we de toekomst vooral positief tegemoet zien. Met z'n allen verlangen we nu weer naar een gewoon jaar waarin onze sponsoren weer normaal zaken kunnen doen en er ook weer zonder beperkingen gesport kan worden.

Sponsoren, nogmaals hartelijk bedankt en we hopen jullie allen in 2022 weer te mogen begroeten op Sportpark De Meeren onder het genot van een hapje en een drankje. Geniet voor nu allemaal van een fijne jaarwisseling en wij wensen iedereen een heel gelukkig, sportief maar bovenal gezond nieuw jaar. Tot ziens weer in De Meeren

De samenstelling van de WG Fondsenwerving heeft inmiddels weer een wijziging ondergaan. In een video ( https://www.youtube.com/watch?v=-RUzqvw_k_M ) stelt de werkgroep zich zelf voor in die nieuwe samenstelling en dankt daarin ook in gesproken woord de sponsoren van onze mooie vereniging voor hun steun van en oprechte belangstelling in het wel en wee van de vereniging.

Foto's van deze presentatie en uitdelen van de attenties zijn tevens te bekijken in dit fotoalbum.

20221231_Nieuwjaarsgroet_WG_Fondsenwerving.png

Bron: WG Fondsenwerving