WG Fondsenwerving VV Baarlo "on tour" samen met hoofdsponsors!

6 november 2021 12:00

Vrijdag 5 november heeft een delegatie van de Werkgroep Fondsenwerving en Edward Smedts van het bestuur de wedstrijd VVV – Jong Ajax als VIP's bezocht. De hoofdsponsors waren daarbij tevens ook uitgenodigd om de contractverlenging van 1 jaar te vieren.

Helaas had Marc (Bakkerij Fleuren) zich afgemeld omdat hij oliebollen voor VV Baarlo moest bakken. Super bedankt Marc voor deze zeer geslaagde actie bij VV Baarlo. VeTeBe was wel aanwezig. Samen hebben we de wedstrijd bekeken en uiteindelijk onder het genot van een drankje in de business lounge de avond afgesloten. We willen nogmaals onze hoofdsponsoren bedanken voor de verlenging en de prettige samenwerking.

Tot slot hebben we nog een nieuwtje. Nick Beurskens is sinds deze week toegetreden tot onze werkgroep. Welkom Nick en veel plezier bij de ‘Janneballen’.

2021-1105_WG_Fondsenwerving_bezoekt_VVV_Jong_Ajax_08.jpg

2021-1105_WG_Fondsenwerving_bezoekt_VVV_Jong_Ajax_09.jpg

Hier meer foto's van dit uitstapje bij VVV Venlo.
Bron: WG Fondsenwerving