Voormalig kaderlid Annie Hendriks-Ottenheym overleden

14 oktober 2021 14:30

Recent vernamen we het droevige nieuws dat voormalig kaderlid Annie Hendriks-Ottenheym, echtgenote van Lei Hendriks ("van de Bolleberg"), op maandag 11 oktober jl. op 85 jarige leeftijd onverwacht is overleden.

Annie_Hendriks-Ottenheym.jpg20211011_Overlijdenskaart_1_Annie_Hendriks-Ottenheym.jpgAnnie is diverse jaren leidster geweest van de eerste lichting damesvoetbalsters van onze club in de jaren 70/80. Bovendien heeft zij samen met echtgenoot Lei vele jaren het beheer van de kantine op zich genomen en daarnaast in het verleden ook bij vele andere gelegenheden de helpende hand toegestoken bij diverse activiteiten van onze vereniging.

Voor die inzet voor onze club blijven wij haar voor altijd dankbaar en in herinnering houden.

Wij wensen echtgenoot Lei, kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen en aanverwante familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote, onverwachte verlies.

Namens Bestuur en leden VV Baarlo

20211011_Overlijdenskaart_Annie_Hendriks-Ottenheym_web.jpg