Marc Fleuren De Echte Bakker en VeTeBe verlengen contract als hoofdsponsors

22 september 2021 19:15

Ondanks deze moeilijke tijd kunnen het Bestuur en Werkgroep Fondsenwerving verheugd mededelen dat onze “Clubiconen” hun aflopend contract als hoofdsponsors weer voor een jaar hebben verlengd. Dat wordt dan het 4e seizoen van samenwerking tussen VV Baarlo en beide hoofdsponsors.

Alle betrokkenen waren en zijn tevreden met de plezierige samenwerking in de afgelopen – ondanks door COVID-19 deels toch wel turbulente – drie seizoenen en hebben dus na onderling overleg besloten deze in het komende seizoen weer te continueren. De naam van beide 'clubiconen' zal tot tevredenheid van VV Baarlo dan ook de komend seizoen weer op het shirt van de herenselectie prijken.

Bestuur en Werkgroep Fondsenwerving zijn bijzonder blij, trots en vooral ook dankbaar dat beide sponsoren de samenwerking met VV Baarlo voorzetten.

VV-Baarlo-presentatie-hoofdsponsors.jpg
V.l.n.r.: Tom Ebus (VeTeBe), Jules Dorssers (VV Baarlo), Dennis Reijnhout (VeTeBe), Marc Fleuren. (Foto:LenG)
Foto LenG d.d. 20-juni 2018 , op de eerste dag van de samenwerking)

Meer info over de hoofdsponsors:

Website Marc Fleuren De Echte Bakker

Website VeTeBe Hypotheken