Klasse-indelingen en programma's senioren en junioren

21 augustus 2021 11:15

De klasseindelingen van alle senioren- en juniorenteams zijn bekend voor het nieuwe competitieseizoen 2021 / 2022, dat in het weekeinde van 25/26 september wordt opgestart.

Door de coronacrisis is in het afgelopen seizoen de competitie opnieuw vroegtijdig afgebroken en door de KNVB als niet gespeeld beschouwd. Baarlo 1 is conform verwachting weer ingedeeld in de 3e klasse C.  Die is  op één wijziging na vrijwel onveranderd gebleven t.o.v. vorig seizoen. Alleen Melderslo is afgevallen en overgeheveld naar de 3e klasse D. De opengevallen plek in 3C is nu ingevuld door het Midden-Limburgse Haelen. Een oude bekende.

Met Liessel is het aantal Brabantse teams net als afgelopen twee (corona)seizoenen ook beperkt gebleven tot één. Voor het overige kunnen we ook komend seizoen weer genieten van de nodige (streek)derby's. Bij Baarlo zijn de meest opvallende zaken de terugkeer van Frank Peeters en Michiel Hanssen. Venlonaar Tim Nabben begint dan aan zijn 2e seizoen bij onze club. Hopelijk dit keer een volledig seizoen.
Baarlo 1 start op zondag 26 september met een uitduel bij MMC Weert. Daarna volgen 2 thuisduel op rij tegen respectievelijk IVO en Liessel. Met daarna de kraker uit in Maasbree tegen MVC'19 op 17 oktober.

Kortom opnieuw een interessante klasse komend seizoen waarin de verschillen in kwaliteit waarschijnlijk opnieuw minimaal zullen zijn en de vorm van de dag -  en soms wat fortuin of tegenslag - weer de doorslag zal geven.

Baarlo 2 is ingedeeld in een klasse met 11 teams. De tegenstanders zijn een mix van Noord-Limburgse en Oost-Brabantse teams. Voor competitieprogramma raadpleeg: voetbal.nl

Baarlo Vr1 gaat ook dit seizoen opnieuw de meeste km's maken, want zijn (weer) ingedeeld in een klasse met 11 teams variërend van Zuid-Limburg tot en met Oost-Brabant.

Overzicht indelingen en competitieprogramma's
Bij alle teams zowel senioren als junioren  zijn de klasseindelingen en competitie- en bekerprogramma's op deze website te raadplegen via onderstaande links. De complete wedstrijdprogramma's vind je daar per team terug onder het menu "Uitslagen en programma's".

Baarlo 1

Baarlo 2

Baarlo 3

Baarlo Vr1