Asfaltering en (her)plaatsing omheining op sportpark.

15 april 2021 16:15

LenG

Er is hard gewerkt op en rond Sportpark De Meeren. Het kiezelpad vanaf de entree en het terrein voor en langs het clubgebouw is inmiddels geasfalteerd. Bovendien is er deels nieuw hekwerk geplaatst langs het pas gerealiseerde fietspad dat loopt vanaf de wijk Kuukven naar De Meeren.

Ook worden er nog  een 2-tal zogenoemde "wadi's" aangelegd in verband met de asfaltering ten behoeve van een goede afwatering. De wadi's zorgen voor (tijdelijke) opvang van hemelwater bij stevige of langdurige buien. Maandag 12 april zijn de werkzaamheden gestart. Over enige tijd worden er daar waar nodig ook nog wat open, niet geasfalteerde stukjes rondom het clubgebouw bij beklinkerd om de verharding geheel af te ronden.

20210415_Asfaltering_accommodatie_VV_Baarlo.jpg

Verplaatsing omheining

Omdat het nieuw gerealiseerde fietspad (Kuukven - De Meeren) deels binnen de huidige accommodatie was aangelegd, is  tevens de omheining van het sportpark aangepast. Dit om het fietspad buiten de omheining van het sportpark te houden. Daarvoor is nieuw hekwerk geplaatst tussen het fietspad en de begrenzing van de sportvelden. Deze week wordt tevens een start gemaakt met de verlichting van het fietspad.

2021-nieuw_hekwerk_Sportpark_De_Meeren.jpg

Bron: Het Bestuur