Jeugdtrainingen weer opgestart

22 februari 2021 18:45

Zaterdag 20 februari werden onder een lekker lentezonnetje de jeugdtrainingen weer hervat. Een contrast met een week eerder waar sneeuw, ijs en vrieskou nog heersten. Alle jeugdteams waren aanwezig in De Meeren, verspreid over de hele dag. De georganiseerde voetbalactiviteiten varieerden van trainingen tot onderlinge wedstrijd tot bootcamp.

Het was geweldig al die jeugdleden weer in De Meeren te zien "dartelen" op de velden. De meiden van MO17-1 werkten afgelopen zaterdag zelfs een heuse bootcamp af. Die werd verzorgd door Teun Hebben, speler van Baarlo 5 en eigenaar van LEF Baarlo. Teun had de bootcamp aangepast op een voetbalteam, waardoor er ook voetbalactiviteiten in verwerkt waren. Een mooie herstart van de activiteiten voor de meiden en een aanrader voor andere teams

20210220_jeugdtrainingen_weer_opgestart.jpg20210220_bootcamp_MO17.jpg

Vanaf 3 maart mogen ook de leden tot en met 26 jaar weer in (eigen) teamverband weer gezamenlijk trainen. Hopelijk komt er ook voor de overige senioren op niet al te lange termijn groen licht. En er dan ook snel mogelijkheden komen om wedstrijden in de regio te gaan voetballen. Daar verlangen we met z'n allen weer naar!

Maar voorlopig beperken we de activiteiten binnen de club en naar de mogelijkheden die er zijn. Volgende week zaterdag voor de jeugd een 4 tegen 4 toernooi met individuele winnaar 🏆. Verder wordt bekeken om zo spoedig mogelijk de trainingen  in teamverband weer op te pakken voor alle categorieën waarvoor er nu al groen licht is. Dat vereist zeker doordeweeks nog enige planning en afstemming in verband met de avondklok die nog wel steeds van kracht is. Houdt de komende dagen de berichtgeving hieromtrent op de social media in de gaten!